陽だまりの子

Child In The Sun

Don't You Ever Leave Me - Hanoi Rocks

The nights are wearing me down
And it's hard getting through the day
'Cos I need you right now
And right now you're so faraway

I guess I should have known
That I'd end up this way
But I swear I'll come home
And then nothing will drag me away

Don't you ever leave me baby
Don't you ever leave me now
Don't you ever leave me baby
If you leave me you will kill me now

Now that some much time has passed
I know that this love of ours will last forever
'Cos we feel it, keep it, hold it and believe it
You need me like I need you
I know you do, I'm sure you do

The lights are slowly going down
On Lexington Avenue
And me, I'm all alone feeling the tears
falling down from my eyes

A subway train is passing by
Driving into the Darkness
I jump inside 'cos I ain't got
nowhere to sleep tonight

Don't you ever leave me baby
Don't you ever leave me now
Don't you ever leave me baby
If you leave me you will kill me now

I was forcing myself just walk through the day
When all I really wanted to do was curl up in a corner and cry
Nothing had any meaning
And I just think let's give it another day and see if anything happens
Then you came along like my own ray of sunshine
Made me feel warm, safe and alive again

Don't you ever leave me baby
Don't you ever leave me now
Don't you ever leave me baby
If you leave me you will kill me now

眠れぬ夜にすっかり私は疲れてしまって
一日を生きるのにも精一杯
あなたにいてほしいのに ここに今すぐ
でもあなたは私の手の届くよりはるかに遠く

知っていれば
こうならなかったのかもしれないけれど
今はもう家に帰るって誓うわ
そうすれば私をここから引っ張り出すものをは何もないもの

お願い、私をひとりにしないで
行ってしまわないで
置いていかないで これ以上
行ってしまうなら私はきっと死んでしまうから

時間が必要だった 長すぎるほど
この愛が消えないとわかるまで
感じるでしょう、まだ心の中にあるって、それを信じて離さないでいて
私にあなたが必要なように あなたにも
私が必要だってこと 私にははっきりわかるの

ひとつずつ街の灯が消えて
レキシントン・アベニューには
私だけ 私はすっかりひとりぼっちで
涙が目からこぼれ落ちるに任せている

地下鉄が滑り込んできて
「暗闇行き」と告げる
咄嗟に飛び乗る私
だって今晩どこでだって眠れそうにないし

行かないで
今はまだ私をひとりにしないで
お願い、行ってしまわないで
今あなたが去るのは私を殺すのも同じこと

一日一日をただ生きることだけを考えていたけど
本当は部屋の隅で膝を抱えて思いっきり泣きたかった
生きている意味なんてどこにも見出せなくて
毎日生きるだけで精一杯 自分の人生に何か起こるかなんて全然知らなかった
あなたが現れるまでは あなたの存在は太陽の光のようで
あたたかい手に私はほっとして 自分がまだ生きているとわかったの

私を置いていかないで
今はまだ私をひとりにしないで
もうこれ以上
あなたなしでは生きていけないの