陽だまりの子

Child In The Sun

Heart's Grown Cold - Nazareth

Go out and have your habit,
Keep on takin' it
Keep on fakin' it
You're the one whose heart grows cold
You're the one whose heart's grown cold.

Go out and have your habit
You're the one that's takin' it
You're the one that's fakin' it
You're the one whose heart's grown cold
You're the one whose heart's grown cold.

I touch your lips with my fingertips
I hang on every breath you take
You don't need me like,
I need you
You have your heartaches to climb
Everyday, I just hope and pray
I just hope that you still have,
That you still have your dreams.

Come down and tell me that it's better
You're the one who's choosin' it
You're the one who's losin' it
You're the one who's got no soul,
You're the one whose heart's grown cold.

出て行ってくれ、いつもの調子で
そのままでいい
嘘のままでいい
自分の心を凍らせて
冷え切った心で生きるのが君さ

立ち去るのならそれでいい、それが君のいつものやり方
心を奪い
心を偽り
冷え切った心で
そのまま生きていくのが君さ

指先で触れた君の唇から
こぼれる溜息のひとつ僕は聞き逃さずにいた
でも君は僕を突き放す
求めているのは僕だけなのか
君はただこの暗闇から抜け出そうと抗っている 自分の心に
毎日僕は祈る
ただ祈っている まだ君の手に
夢がまだ君の手にあるように

僕をもう一度見て、教えてくれ「それでよかった」と
君は夢を選び
僕の愛を捨て
魂すら自分の手からこぼれるに任せ
凍てついた心で生きる人間だったと