陽だまりの子

Child In The Sun

Country Girl - Nazareth

You are a girl from the country
Your eyes remind me of the sun
You came to visit in the city
And won the heart's of everyone
You are a girl from the country
Your hair is colored like the corn
I have never been outside the city
I am no friend to anyone

Country girl won't you stay a while
Won't you stay a while with me
Country girl won't you stay a while
Let me see you smile for me

You are a girl from the country
Before you came I was alone
Please say you'll take me to the country
And let me share your country home

Country girl won't you stay a while
Won't you stay a while with me
Country girl won't you stay a while
Let me see you smile for me

田舎から出てきたばかりと言う君の目は
まるで太陽みたい、まぶしく輝いてる
君が街に来るようになって
町人の心はたちまち君のとりこ
田舎から出てきたとばかり恥らう君の髪は
まるでトウモロコシみたい、金色に輝いてる
僕はこの町から出たことがない
友達もいないんだ、たった一人だって

田舎から出てきたと言う君、しばらくいてくれないか
僕と一緒にいてくれないか
田舎から出てきたって繰り返す君、しばらくここにいて
僕にその笑顔を見せてくれよ

田舎から君が出てくるまで
僕はずっと一人ぼっちだったんだ
僕を君の田舎に連れていって
故郷の家に置いてくれよ

田舎から出てきたって言う君、しばらくここにいて
僕にその笑顔を見せてくれよ
笑顔を見せて、愛しい君
田舎の話でも聞かせておくれ