陽だまりの子

Child In The Sun

Guilty - Nazareth

Yes baby, I've been drinkin'
Shouldn't come by anymore
But I found myself in trouble darlin'
And I have no place else to go.

I got some whiskey, from a bottle
Got some cocaine, from a friend
And I had to keep on movin' darlin'
Till I was back in your arms again.

And I'm guilty, I am guilty
And I'll be guilty for the rest of my life

How come I'm never gonna do
What I'm supposed to do
Seems like everything I do
Never turns out right

That's how it is with me darlin'
You know I just can't stand myself
But it takes a whole lot of medicine darlin'
For me to pretend that I'm somebody else.

ええ、そうよ 飲んでいるの
ご迷惑はかけないわ
厄介ごとを抱えていて、ね
もうどこにも行けないのだから

ボトルからウィスキーを舐めて
クスリを友達からちょっと失敬して
私は流れていかなきゃいけなかったの、ね
あなたの腕に戻るまではと思っていたけど

やましさが消えない、私は罪びと
この先もずっと

ほしいものは何ひとつ
手に入らない
何もかもが私には
うまくいかないように思えるの

こういうことなのよ、ね
私は自分に我慢できないだけ ご存知でしょう
でもそれにはどれほど薬を飲んでもダメで
私は誰かのふりをして自分を欺いている