陽だまりの子

Child In The Sun

Lightnin' Bar Blues - Hanoi Rocks

Alright
I don't need no diamond rings
I don't need no Cadillac car
I just wanna drink my ripple wine
Down in the lightnin' bar

Well some men value fortune and fame
I don't care about none
I just wanna drink my ripple wine
I wanna have my good time fun
Have my good time fun

Oh yeah, ooh
Oh yeah when I die don't bother me
Well don't bury me at all
Just place my livin' lovin' laughin' bones
In a jar of alcohol
A jar of alcohol

Everybody now
In the lightnin' bar

もうとにかく何もいらないの
ダイヤモンドの指輪も
豪勢なキャデラックの車もいらない
私はこうして自分のワインを飲んでいるだけで結構よ
この蛍の夢のバーで

地位や名声が大好きな人がいるけど
私はまったく興味ないの
このワインの中のさざ波に漂いたいだけ
楽しいときを過ごしたいのよ
楽しいだけで結構よ

ああもう
ねえ、私が死んでも放っておいて
埋めたりしないで
この身の朽ちるまま、骨のままに
アルコール漬けにしちゃってよ
お酒のビンの中で、私の骨は今と変わらず
楽しく生きて、おかしく笑ってるでしょうよ

みんなみんな
蛍の夢のバーの中での出来事なんだから